segunda semana; la fiesta

Hola!

Tämä viikko onkin siinä mielessä vähän erilainen, että mulla on loma, muttei lomaa. Koululla siis on ferialoma, suomalaisittain syysloma (vko 41 täällä). Mulla ei varsinaisia työpäiviä ole, mutta suunnitteluhommia näyttöprosessia varten riittää.

Viikko siis sisälsi käytännössä mahdollisimman paljon rannalla makoilua. Multitaskasin kuitenkin sen verran, että otin vihkot sun muut sinne rannalle mukaan ja pidin beach officea pystyssä.
Tottakai tuli myös vähän shoppailtua, käytiin mun isovanhempien ja meidän vieraiden kanssa Miramar- ostoskeskuksessa. Myös rantaputiikeissa tuli pyörittyä ja Paseolla käveltyä.

Innostuttiin Ellan kanssa käymään juoksemassa, onnistuttiin jopa 3 kertaa tunnin juoksulenkille! Ite en ainakaan todellakaan oo mikää juoksija, joten tää oli aikamoinen saavutus :D. Mut oli kyllä kieltämättä kivaa! Eikä ainakaan maisemat rantakadulla juostessa ollu yhtään hullummat. Vois jopa sanoa, että siitä juoksemisesta pysty jopa nauttimaan :D

Löydettiin ihana uusi ystävä <3

Vuokrattiin myös auto, jolla lähdettiin isovahempien ja vieraiden kanssa pyörähtämään Rondassa! Aika mieletön paikka itsessäänkin, mutta matka sinne oli ehkä vielä hienompi. Ajettiin tosiaan vuorenrinnettä sellasta serpentiinitietä about 70 km. Meno matka ois ollu kyllä huomattavasti nopeampi kun lähemmäs 3h, mutta vähän ehksyttiin oikeelta tieltä ja ylitettiin yks vuori semmosta superkapeeta kärrypolkua pitkin.. Oli melkonen kokemus, kun 70v vaari oli ratissa ja ajo aivan rotkon reunalla :D Rondassa päästiin ihaileen korkeita paikkoja vielä vähän lisää, kuvia alla. Toki matkaa pitkitti pysähdykset näköalapaikoille.

Matkalla nähtiin siis Mijas oikeen näköalapaikalta, kaikki ne upeet vuoret, Coin, Ronda ja vielä paluumatkalla poikettiin Esteponaan. Oli aika rankka reissu, mut kaiken ajan arvonen.

Lauantaina yritetiin mennä katsomaan auringonousua rannalle, mut eikö meidän tuurilla oli tietty pilvistä ja jopa tuli pari pisaraa vettä :D Mentiin kuitenkin PYR hotellin aamupalalle, ja oli kyllä super edullinen ja hyvä! Sieltä rannalle nauttimaan ja illalla käytiin vielä tutustumassa Ferioilla. La fiesta kestää täällä koko viikon ja siellä Feria alueella on kaikenlaisia kojuja, baareja ja huvipuistolaitteita. Alueelle pääsy oli ilmanen ja olihan se pakko käydä katsastamassa! Itse oon siellä aikaisemminkin käynyt esim. kansainvälisillä markkinoilla ja perusmeininki on kyllä sama, mut on se aina kokemus. Sieltä jatkettiin iltaa vielä vallottamaan paikalliset tanssilattiat, oli kyllä super hauska ilta! Sunnuntai olikin sit perus beachpäivä <3